Monday, June 6, 2011

My SuPer Hero n Heroin

Assalamualaikum..

penah dengar lagu nih tak? kalau nak dengar klik sini. Ayah Ibu- Sudirman
Ayah dan ibu
Itulah permulaan kami
Dapatlah melihat bulan dan
Matahari
Ahai...

Yang dikurniakan dari Ilahi
Ahai...
Ayah dan ibu lah
Mesti dihormati

Ayah dan ibu
Wali dan juga keramat
Pada mereka kita beri hormat
Ahai...
Bagilah tunjuk ajar dan
Nasihat
Supaya hidup
Supaya hidup kita akan selamat

Bagi aku sendiri pon..memang mak ayah aku paling penyabar... (setiap orang akan rasa cam tu kot :D) tapi kalo diikutkan ujian Allah bagi dekat mak ayah aku sangat2 lah besar. dan kalau aku ditimpa ujian sebesar tuh aku xpasti aku dapat melaksanakannya... apa2 pon. aku doakan mak ayah aku pergi n balik haji dengan selamat taun nih. dan aku dapat jadi anak yang solehah.amin

No comments: