Thursday, July 4, 2013

Botol susu untuk bayi cleft palate

Assalamualaikum...

Dah 6 bulan guna botol susu nih.. baru tergerak untuk share... hehe nih botol yg aku guna untuk akif since 2days until now.. mmemang guna untuk bg bubur jugak.tapi syg, max isipadu die 3oz jer. beli kat anakku dalam rm60++.. akif skang dah minum 5-7 oz.. so, die akan marah kalo lambat tuang untuk botol ke2.....



skang, dah 2 minggu guna yg nih.. patutnyee jumpe yg nih dulu.. takpelah... syukur jugak jumpe... max die 7oz.. alhamdulillah..xpayah dah nak buat dlm botol lain, n baru letak dalam feeding bottle 30z tuh.. :) senang jee nk susukan akif,,,... taraaa...!~ yang nih pon rm60++..




cuma putingnyee kena beli yg lain laa.. beli yang bersudu. xingat.. dalam rm20 jugak kot..so akan jadi cam kat bawah nih..



ni lah botol2 yg akif guna.. :) harap dapat membantu ibu bapa yg anaknye cleft palate...
botol2 nih aku beli di butik anakku.. mahal sikit sebab botolnye lebih lembut n boleh dipicit..
akif minum 3 oz susu xsampai 10minit pon.. alhamdulillah..

ibu2 bapa2 yang alami masalah sama seperti akif boleh share dgn saya... boleh send emel to norina2202@gmail.com... anak adalah amanah berharga dari Tuhan. sayangi mereka..
p/s: akif adalah anugerah buat ibu yg amat berharga..love u sayang...

pic sumber dari pakcik makcik google..

3 comments:

Unknown said...

Salam puan...boleh saya tahu dimana puan beli botol susu untuk baby clef palate

Unknown said...

maaf baru baca..
botol utk baby cleft saya beli di butik anakku..
mahal sikit sebab jenama nuby nih boleh picit.. n botol lembut

Unknown said...

Botol ni nma ape ya...