Friday, November 4, 2011

KSSR, Lembaga Peperiksaan & Malam Pesona Aisyah..

Assalamualaikum..

Semenjak kepemergian arwah atok, aku masih lagi tak menuliskan entry baru. Rasa cam hilang ilham jer. anyway.. Sepanjang minggu lepas memang amat2 bizi.. Tak sempat nak study pon.

Kursus KSSR dan LP.. (Ahad & isnin, 30-31 Oct 2011)
Kursus KSSR memang best dan power.. Suka dengan cara En Mazlan memberikan penerangan. Kalo ada 5 bintang, aku bagi 10 bintang. Ngeh2. Pandai ambil hati audiens, dan penerangan yang diberikan sangat2 berkesan, dan buat aku paham.
Kursus LP lak, bagi aku 2 bintang dari 5 bintang. AKu tak berapa paham dengan penerangan yang diberikan. Tak taulah kenapa. dan nama dia memang sampai sudah aku tak tahu. Sebab tak diperkenalkan kot. Hehe.. Anyway. banyak perkara dan info yang diperoleh. Andai tahun depan kena mengajar Tahun 1,2 atau 4 takdelah aku terpinga2..

Malam pesona Aisyah (Rabu, 2 Nov 2011)
kediaman Blok B menjadi satu2nya kolej yang meraikan senior sem 8. Sangat2 best.. Thanks adik2. Rasa sedih nak tinggalkan adik2, tapi dalam rasa yang sama tak sabar nak habiskan alam belajar untuk bekerja...

p/s: the past is history, tomorrow is the present. be prepared

No comments: