Sunday, January 1, 2012

2012.. Im Coming

Assalamualaikum.

Tahun baru masihi. aku just upgrade wishes aku. Doa banyak2, berusaha dan bertawakkal moga dapat apa yang dihajati. AMin. InsyaAllah. Anyway, aku baru je habis tengok Soul Surfer.. Memang aku menangis tak berhenti-henti. Aku terharu, sebak, sedih.

It based on true story.. mengisahkan seorang surfer named Bethany Hamilton yang kudung tangan dimakan oleh shark mase on training. Dia tak berhenti2 berusaha majukan diri. Inspired me a lot. Jika orang tak sempurna fizikal sepertinya tak lost faith, kenapa mesti kita yang sempurna fizikal nih kan? and also, family and her best friend always by her side. Same goes to us,.. if something happend, family is the one will back up us...


Aku suggest lah kat semua agar tengok citer nih.

source: encik google

p/s: anyway,.. Hapi new year

No comments: