Saturday, October 13, 2012

Sabar dulu

Assalamualaikum..

Dah keje nih, aku start hobi masa zaman sekolah dodulu..
Wat koleksi novel... dalam sebulan paling kurang dalam 3 novel aku beli..
Nasib baik ada hubby yang memahami.. :P
Kadang2 dia jugak tambahkan koleksi..
Tapi takpelah, harga 3-5 novel aku kadang2 sama harga dengan 1 buku dia..
Boleh plak die bace buku2 ilmiah..
Aku belek pon xpaham.. :P

Tapi wat mase nih..
Nampaknye kena sabar lah dulu..
Bulan nih n bulan2 seterusnye kena berpantang novel..
aku nak sangat2 beli novel:
1) acik lana - kalau mmg harus begitu
2) cetera kucc - nasi lemak buah bidara
nanti sume dah settle.. aku akan rembat n kejar balik novel2 yg aku terlepas beli nih..

N rugi plak rasa tak dapat nak kirim kain sutera korea sepasang kat abg aku.. :(
takpelah.. berjimat dulu..
nanti2 ada duit lebih...
belilah...
sabar dulu

No comments: