Tuesday, March 26, 2013

Gud Bye Memories

Assalamualaikum..

Grill dh siap, tp xpasang2 lagi.. hanya menanti waktu je untuk dipasang. yang penting, kena tgu encik suami ada masa untuk assist dorg wat keje...insyaAllah, gaji bulan nih bleh beli peti sejuk n mesin basuh... alhamdulillah... set dapor rubine lak kna tunggu 2,3 bulan lagi, baru mampu beli... nanti dah masuk rumah, tido atas lantai je la.. ahaks.. :P

kemas2 bilik, jumpe diari2 zaman 2003, 2004, 2005, 2007.. aku buang dah semua.. hahaha better camtuh.. gud bye memories.. bialah hanya tepahat di hati n pikiranku...

alhamdulillah.. hari nih lahirlah cucu ke6 hj wan husain n hajah hasnah... danish adam nama diberi... berat 3.88 kg..1 kg lebih berat dari thaqif iman... ape2 pon tahniah kakzah n abg ayik.. moga menjadi anak2 yg soleh yek syg....

hari nih aku sorang jjage thaqif iman.. memang xsmpat nak msak...  bile die tido, aku sempat mandi... aku siap, die bangun.. die tdo lagi, aku siap pam susu,...die bangun... alahai anak ibu.. nanti, aku siap makan die bangunlah.. sekejap2 aje tdo nyee... tapi prasan banyak die minum susu... alhamdulillah..

aku syukur sangat2.. pencarian susu thaqif dh berjaya. dulu bagi die minum susu mamil gold, die xmo... susu snow pon die xmo.. nih bg susu s26, aalhamdulillah...minum... atleast kl xckup susu, boleh topupkan.. sbb prasan bile aku g skolah, balik penat2 dpt sikit je susu...xsmpai 4oz pon skali pam... bile cuti nih, banyak rehat,... skali pam, amek kauu.. dapat 9-10 oz.. ahaks.. alhamdulillah..syukur rzki thaqif banyak yekk.....

p/s: ssh nk jage ht ...

No comments: