Thursday, April 11, 2013

perempuan memang tak boleh percaya!!

Assalamualaikum...

hari nih pergi ke expo hari ketengah sempena 40tahun...
yelah, dah tempatnya dekat dengan tempat keje aku kan...
melilau lah aku melihat barang2..

sebab nak masuk rumah, maka aku belilah sedikit tanaman...
durian musang king, insyaAllah 5 thn nnti bleh makan hasil..
longan pingpong, insyaAllah setahun setengah..
pastu sebab ingat kat izzati rumatku yang selalu bawa pelam harum manis,
maka aku beli lah pokok harum manis...
sebab suka makan buah jambu yg rm12 sekilo, aku beli jugakk...
n memang faveret air kelapa, maka anak pokok kelapa pandan ku beli...
tanam je beria2.. harap2 sumenye menjadi laa yek.. amin...

pompuan memang tak bleh percaya kan..??
bukan cakap pasal orang lain..
tapi cakap pasal diri sendiri lah nih...
teringat masa pantang, ada orang bawa kain sutera ke rumah..
aku belilah sehelai, cakap kat suami aku..
that will be my last baju utk tahun nih...
sekali g dungun, ade sale baju kurung siap.. ku angkut lagi 3 helai...
dan aku cakap kat hubby, that will be my last baju utk tahun nih...
g expo tadi, tengok kain sutera yang ku beli rm330...
harganya hanya rm230.. maka, ku rembat lagi sehelai..
dan aku kata,
"that will be my last baju utk tahun nih.."

pompuan memang xboleh percaya bab membeli baju nih!~ hahha

No comments: