Wednesday, June 5, 2013

maafkan..

Assalamualaikum..

aku rasa terkilan yg amat sebab xdpt nak hadirkan diri pda majlis kawin kawan2 aku..esp classmate kt ipg ksm.. ye lah, 5thn setengah sekelas, nak jugak meraikan hari bahgia dorang.. tapi nak wat cammanakan... ade wedding yg lebih dekat perlu dihadiri,.. n ade jugak wedding yg same date dgn abg ipar aku.. yg aku nak pergi pulak.. pusing2 shah alam sbab salah jalan... dah kol, tp xngkat2 lak.. xpelah.. xde rezeki la tuh..

lagi 4 hari nak buke skolah.. dah 3 hari ajar akif makan solid food.. makan nestum rice n milna rusk tuh... milna rusk die suke mkn.. tp nestum rice tuh cam xsuke... skang tgh steamkan ubi kentang.. nak lenyek.. belum beli lagi baby bullet utk diee...

start dok umah baru, rajin beno akif doh telentang, meniarap, telentang.. tadi, ntah cammana tak lepas meniarap, dia terlentang balik... bummm!!~ kuat jugak kepala terhentak.. tp nmpk die cool jer.. aku bimbang plak.. yelah, makin aktif lak aku nampak...

skang die dah suke dok dalam walker.. laju ke sana ke mari.. huhuh

k lah.. mau tgk ubi kentang steam diee...

ibu syg akif...

No comments: