Wednesday, February 5, 2014

Tahun Baru 2014

Assalamualaikum..
Lama dah bersarang blog aku nih.. tak sempat nak update sebab bz sangat melayan si thaqif iman.. :) akif skang dah 1 tahun 2 bulan. Alhamdulillah... sihat dan laju berlari-lari. tak larat den nak kejo.. hehe :)

1 Jan 2014 aku dapat kol dari wad bedah plastik. Akif boleh warded on 3jan and the operation will be held on 5jan.. happy tak terkire aku sebab dari akhir bulan 11 lepas akif dah sihat dr flu n cough.. hari2 aku kol minta date operation akif. akhirnya doa aku dan hubby terjawab sudah. Alhamdulillah..

So aku n hubby amek 1 week leave untuk jaga akif.. hari Ahad akif operate.. hari Isnin baru dibenarkan minum susu... akif kena puasa makan.. hanya dibenarkan minum susu + air masak for 6 weeks. sekarang nih ada baki 2 minggu lagi.. memang cekeding dah akif. n susu pulak die minum 1 jam setengah - 2 jam sekali.. alhamdulillah.. dia ada selera nak minum kan.. syukur..

27 jan akif ade jumpe pakar.. but pakar suh continue posa makan.. pakar said jahitan tuh dah bercantum.. alhamdulillah.. n dapat date 17feb untuk next appoinment,.. moga urusan akif dipermudahkan.. amin..

ibu love akif

1 comment:

aziera said...

Salam...nk tanya akif buat operation kat mana ye?