Tuesday, December 9, 2014

Ada apa dengan Babywearing??

Assalamualaikum..

Tup tap tup tap.. dah banyak hari xupdate.. sepanjang cuti skolah ni, aku ade ikuti kursus babywearing n asas penyusuan susu ibu. Alhamdulillah... banyak info yang aku dapat.. tapi paling best bagi aku opkoslah... babywearing.. Aku start dengan ring sling jumpsac rawsilk.. letgo yang tu, aku beli jigsaw iris saiz m brand daeisu.. tapi aku rasa tail panjang. ingat nak letgo jugak.. iso aku daiesu kejora maroon. insyaAllah... aku dah p,o.. memang seronok sangat babywearing. Asal maira dok dalam sling jer tido.. jarang2 die bangun tengok keliling. best sangat kot dapat rasa dekat dengan aku. uuhuhhu Alhamdulillah.. hubby aku nampak cam dah teracun. nih gara2 akif yang berlari ke sana sini sepanjang away day PET ICT kat tok aman bali. Thanks to u akif.. hahah meh nak tempek pic carriers.. as my memory..

nih first wrap aku.. jenama yaro sling beli kat fb baby v.i.b.e.s. yang nih colour turtle black. mula2 sampai memang jatuh cinta dah. kaler amat2 cantik dan looks ekslusif.. :)


first ssc from big eyes shop. aku dapat slot hari tu. saiz toddler.. pasnih akif tak boleh lari2 dah. warna green kawai owl.. sangat cantik n stunning bagi aku. hubby pon dah bagi green light utk jadi kepunyaan nih.. alhamdulillah.. teracun sudah!~



nih jigsaw iris saiz m. better aku gune saiz s kot after this. huhuh.. see, maira akan tido jer.. masa g tok aman bali pon aku dapat makan dengan aman sebab maira tdo je. HIkhikhik... sian si abah yang berlari2 kejar akif. tak dapat makan dengan aman.

ada ape dengan babywearing? it makes u close with ur baby. bonding time. rasa suka sangat bile dekat dengan maira.. xyah susah2 tolak stroller masa beli barang. always in front of me.. nampak je depan mata.. syukur sangat yang 2nd baby nih jumpe benda alah nih. Alhamdulillah..

anyway.. good bye yaro sling. share your love with sweet mama.. try sekali jer... :(


No comments: