Thursday, December 31, 2015

Memori 2015

Assalamualaikum.

Tahun 2015 meninggalkan banyak kenangan n memori yang tak terdugaa. Antara tugas yang dipegang tahun 2015 ialah:

1) Guru kelas tahun 3
2) Penyelaras SPBT
3) Penyelaras Sukan n Kelab
4) Penyelaras MBMMBI
5) Guru Tahun 6 (Math)
6) S/U kelab BI
7) S/U ICTL
8) S/U etc.. lupe.. :P

antara kejayaan yg dicapai taun nih..

1) 1st place action song PKG Bukit Besi
2) 2nd place action song district Dungun level
3) penyertaan Choral Speaking district level
4) ada 2, 3 anugerah guru..
5) jadi admin.. haha :P

antara memori yg xdapat aku lupakan

1) join seminar penyusuan
2) join seminar babywearing
3) peristiwa exam paper hilang. ( even dah maafkan die, but still aku akan ingat)
4) peristiwa hari guru.. main bola jaring x hingat,,... hahaha
5) too many to mention.. hahaha
6) study..

Alhamdulillah atas nikmatnye.. syukur sangat2..
moga tahun depan dipermudahkan... n dikurangkan beban tugas sebab spbt bru dpt taun ni.. mmg xwat lgsg lagi..
Post a Comment