Thursday, May 5, 2011

CaMpUr

< Assalamualaikum..

Hari nih merupakan hari last belajar untuk sem7. yeahhh!!~ xyah pergi kuliah lagi. (kalau cikgu camnih, agak2 anak murid cammana yek?) :P anyway.. mentang2 dah last day, balik agak awal jugak la. tapi its ok la.sebab petang nih kena jadi fasi bagi program Anak Orang Asli. so far, dorang bagus jugak in Math. cikgu doakan awak semua berjaya yek dalam UPSR nanti. :) dan pastinya, 2minggu ini minggu exam akan menyusul. gud luck my dear friends!

Hari tuh sambut birthday en tunang, so happy. because kek itu sangat cantik dan sedap. saya tau en tunang sangat2 terharu kan? tapi cover laa tuh.. haha :P




Oklah. Cerita cuti 1 may hari tuh. sangat2 seronok dan penat. kenapa? banyak sangat kenduri kahwin yang perlu diattend. dan masa mendengar tazkirah akad nikah oleh tok kadi, sedar2 mata aku lak yang menitik air. (terharu la tuh) pengantin buat muka biasa ajer.. bilalah masa aku lak yek?? *thinking* ape2 pon,doakan aku jugak ok. ohh mamaa..saya mau kahwin!!~ (gedik lak)

sempena dah cakap pasal kahwin nih, nak ucap congrats lah dekat bakal pengantin aka my tablemat, my classmate, n etc .. cik siti humairah,.. kawen dgn org sekelas kitorg jugak..congrats ok..aku doakan korang berjaya menempuhi badai alam rumah tangga. bertolak ansur dan banyakkan bersabar ok. peace. nanti dah naek sem 8 dah xbuleh panggil cik siti humairah lagi, jadi Puan Siti HUmairah laa yek.. tahniah yek. aku doakan kebahagian korang.

Cakap2 pasal kawan2 aku yang suma dah nak kahwin n dah kawin, aku pon tak terkecuali ditanya jugak. InsyaAllah, sampai masanya nanti aku bagi kad. Taun nih atau taun depan, bia Allah tentukan. sebab aku hanya mampu merancang, Allah menentukan segalanya ok. Kalau aku dok canang tarikh2 sekian sekian, kalau tak jadi tarikh itu aku jugak yang malu kan? so, doa2kan lah duit kami cukup dan dapat kahwin taun nih jugak. AMin. :)

p/s:
  • To love is nothing; to be loved is something. But to love and be loved is everything.


2 comments:

Love _ITs said...

suka lah kek tu, cntik image tu..nice2..tp yg trs jd tak nice lps ko tak hingat haku!!!owhhhhh, ak sgt teringat2 kek hitu..huhuhu..
dont worry syg i pray 4 u okeh..insyallah mdh urusan mu amin..

Unknown said...

thanks dear.. heheh amin..doa2kn moga urusanku dipermudahkan.. aku pon doakan urusan mu dimudahkan okk...dunwori.. insyaAllah..kek tuh aku bg ko tgk jer...xbg mkn.. sbb dah licin..papan lapik je ade..ko nak? hahah