Friday, July 23, 2010

AdaMaya Realiti??


sape yg xpenah tgk cite adamaya nih? cite nih sgt comei...but bw maksud sgt2 tersirat..n aku sgt suke dgn jln citer die..even dok bndar...tp still menerapkan nilai2 murni..such as dgr ckp mak ayah...walaupon ht xsuke...mn2 citer pon..(s/ada dlm fantasi atau realiti)...dgr ckp mak ayah pasti akan wat kite bahgia walau kite xsuke jgak..mn ade mak ayah yg sgup tgk ank die menderita ye x??walau sesukar mn pon jln yg kite terpaksa tempuh pas terpaksa terima plhan mak ayah..but hepi ending was waiting for us..myb not right here...but there (syurga)..

aku xpenah salahkan mak ayah aku atas ape yg berlaku...walau diikotkn akal remaja aku nih, aku nk menolak..membantah..aku br je 22years old..muda lagi kan?? but i noe..dorg hanye mau tgk ank dorg hepi..n stiap berlaku pasti ade hikmah...n aku berpegang pade xsume yg kite nk adelah yg terbaek utk kiter....

berbalik pd citer adamaya...wut will i do if it hepen 2 me??ape akan aku wat kl aku jd maya??? n ape akn jd kl dani sgup kawin dgn maya on dat time???


im dilemma...

No comments: