Monday, July 26, 2010

Mengapa aku tidak BoLeh??

salam all..
masa aku tgh menaip abjad2 ini..aku masih ag berada dalam ketidakpuasan hati yang melampau..ini bukanlah melibatkan keinginan..ttp lebih kpd rasa kurg sng..terasa hati laa lebey kurang...

aku swonok melihat org2 disekeliling bleh menyalurkn rs marah..cth..bile mrh, tengking..n pas2 wt mcm xde pape...or mrh terus gtau die mrh...melalui verbal or nonverbal communication...dgn hempas2 brg..hempas pintu..or sumtim shown annoying attitude...

tp knape aku xboleh? bile aku tgh penat..tgh letih..tgh xsihat..they noe it..but still make noise...n if im not enuf sleep...n tgh take rest dorg wt bising..wut should i do?? kepla pusing..penin...mcm2 lg ase....hohooooo!! y i cant marah2 org cm2 jer??? n knape org bleh show keannoyingan die pd aku..but bile aku tnjuk..knape kena kt aku balik/????

its complicated!

No comments: