Monday, February 28, 2011

kisah praktikum 2


assalamualaikum.. (dah xbleh taip salam je..en tunang tegur.)
ok..petang tadi pegi sekolah untuk latihan bola jaring budak2 sekolah rendah. teringat balik zaman sekolah dulu. bersemangat macam tu la. cuma agak tak ingat, cammana cikgu aku ajar aku untuk pacak kaki betul2 masa dapat bola. lupa dah cikgu aku training aku cammana. sebab budak2 nih bab sambut n baling bola dah cantik, cuma tang pacak kaki tuh jer perlu diperbaiki. takpe2, nanti aku try cari solution wokeh..

tadi, masa dalam bilik ict.. kitorg guru praktikum tak move lagi kat tempat lain. memang takmo move pon, nanti kate kitorang majuk ke, bawa diri ke apa lak. so, cara terbaik hanya wat 'tragedi khamis' itu dilupakan.(tapi hnaya di mulut, di hati masih ingat ok! ahaks)

cikgu F: bila nak mai amek komputer kat bilik nih? kalo takde orang nak mai amek, biar aku campak je senang.

cikgu B: takpe. bia komputer dok bilik nih dulu. nnati komputer baru sampai, baru kita move komputer tuh. cikgu2 praktikum jangan amek hati la apa yang GB dok kata tuh. biasalah org tua...

cikgu2 praktikum hanya diam wat xlayan. ala, kalo cikgu B tak start, memang takkan jadi begini kan?? tapi syukur jugak jadik cam nih. sebba cikgu2 lain cam sudah segan mintak tolong. alhamdulillah.. n aku lak lebih senang buat2 busy kat skolah. huhuh.. senang!!

p/s: sok nak ajar budak2 main hoki lak. nak bace notes sikit. kot2 ade yang terlupa.. rindunya nak main hoki cam zaman sekolah dlu.

No comments: