Tuesday, February 8, 2011

Sk Lubuk Kawah, Jerteh

Assalamualaikum..
memang lame jugak aku tak berblogging.. ok.. for your info la, i dah duduk kat umah sewa.. for 3 months nih for praktikum.. mula2 rasa takot jugak. ye lah, aku tak penah rapat dengan my housemate. kenal pon, gitu2 je lah. tapi, bak kate org, masuk kandang kucing mengiau, masuk kandang ayam berkokok kan?so.. camtuh laa jadiknya.

for 2 weeks kat sk lubuk kawah, alhamdulillah. seronok sangat2. sebab cikgu2 setakat nih sume spowting2 dan banyak membantu. yela, kami pon tak berat tangan nak tolong dorang. harap2 xjadi cam sebelum2 ni. bukan mengharapkan pujian, bukan jugak penghargaan, tapi kami manusia biasa. setakat termampu dan tak mengacau kerja2 praktikum, kami cuba melakukan sebaiknya. aku doakan mampu menjalankan tanggungjawab sebagai guru praktikum dengan jayanya. amin..

en tunang, sering kata aku bagi alasan untuk letak telefon. bukan! cuma terlampau bizi.. nih pon mencurik2 masa sebab terlalu lama tak berblog..rindu.. hehehe kat en tunang, saya mntak maaf banyak2 ok. life like a cycle.. mungkin hari nih kite kurang berkoling2, tapi mungkin di hari lain kita akan banyak2 koling.. n awak pon nanti bizi jugak kan? anggaplah saya bagi masa untuk awak merehatkan diri..

p/s: makin lama kenal makin rasa xkenal?

No comments: