Thursday, November 18, 2010

Aidil ADHA...


sALAM..
hari rya nih mmg aku jadi pemakan daging lembu..
sgt seronok..sbb hanya pd hr rye ini br aku boleh mkn daging lembu..heheh
alkisahnye...hr2 laen bile aku mkn daging lembu..aku akan mengalami kegatalan..
kire alergik la..tp kl pd hr rye korban xjd cmnih lak..hehehe
anyway..selamat hr rye aidiladha utk sume..hehe

kami msk...ratah same2..wat daging grg kelantan..dgg black pepper..
ratah aje..xyah mkn dgn ns...sgt superbb! heeh

n 1st time jugak saye tgk lembu dikorbankn scra life...
rs xkesian..lihat hanye melihat....

jumpe danish uthman yyg da berusia 8bln..
alahai..sgt comei...die da pandai flirting..
kenyit2 mata kt aku..wat muka nakal..so sweet n ensem..hehehe
bile dgr lagu nobody jer.terus menari..
kl dgr lagu tema tv3..mesti menari..hahaha so sweet..

pas zhr...ke pekan..
smpai hr sabtu kt sni....

No comments: