Tuesday, November 9, 2010

JiHaD BeLoM TaMat!



assalamualaikum..

alhamdulillah..td sudah selesai perang utk MTE 3111 (Teaching Geometry, Measurement n Data Handling)pkul 8.30 am - 11am..
sok (10/11/2010) ada MTE 3112 (Assessment, Practice in Mathematics Education) pkul 8.30 am - 11am..
n my last paper on 15 Nov 2010 2.30-5.00 pm subjek ELE 3104 (English Language Methodology for Young Learner.)

td punye citer...mmg sgt2 xckup masa jwb soklan..
lg 15min terakhir, aku masih ade 1 soalan struktur xjwb (8 marks)+ 1 soalan esei (20 marks).. alahai...15min, 28 marks perlu aku selamatkn... adoyai..mmg jwb cincai cencaluk giler badakk da...yg penting siap..aku pon xphm tulisan ape yg aku guna...sanskrit ke, tulisan rumi ke jawi tatau..hahaha mmg 'comei' giler tulisan..
aku dok meja 211...mmg cantk giler tmpt die...paling depan (bg class aku la).. dpn aku ade 4,5 meja kosong...pas sebelah kiri dak junior, sblh kanan klas pj (sah2 xbleh meniru).. pas2 line kitorg lak mmg dok tgh2...adoyai, jd tmpt lalu lalang pengawas peperiksaan...mmg aku gunakan usaha aku sepenuhnye..1 soklan pon xty org.. ngee :P thanks 2 en baha coz dtg ty aku boleh jwb x soklan...kl aku jwb xbleh, mesti beliau tlg kn? ahahhaha :P (cm nk tlg..ye x?) xpela...skang juz tawakkal n berdoa...sbb spot mmg lgsg xmasuk...walau muke senyum...tp dlm hati hanye Tuhan yg tau rs nk meraungnye.... (*crying*)

ape2 pon..hrp sok aku boley wat terbaek.. (berhrp je lebey, studi x jugak.. aishhh *sigh*) bagusnye aku nih kan? hahaha...blik exm td..makn...facebooking...blogging...sleeping...bgn eating lagi...facebooking...blogging...bile nk studying la? hahahah.... tewokk! anyway..same2 doa supaya aku dpt hidayah..hehe :P

selamat berperang!! jihad masih belom tamat!! chaiyoookk!! gambateee!!

p/s: xsbr mau pulang... 16ov balik..17 nov rye..18nov g pekan..20nov g shah alam..smpai disember...ahahhaa giler full xtvt! :) kena cri tajuk ER dah yek..dun 4get!

No comments: