Wednesday, December 8, 2010

dugaan bertunang..



salam all..

da byk mgu xjmpe en tunang..
akhirnye dpt jugak bertemu dgn en tunang..heheh
kami jumpe di mane?
di restoran terapung kemaman..
yela..beliau da lame jnji dgn i nk blanje mkn kt ctu..
akhirnye..berjaye jugak.. mknn superbb! sedap!
cume mmg ramai org kt sane..

ok.. org kate xelok bertunang lame2..
i bkn xkisah utk lame bertunang..
n i jugak mmg xkisah kl kwn2 i dlu kawen dr i..
cume..i kisah bile kwn2 yg sedap mulut kate i kisah dorg kawen dlu..
plzz! kawen is a big deal ok..kena laaa ckup preparation.. kn?
awk nk kawen dlu..silakan lah..sy xkisah!!!! malah..sy ucapkan tahniah lagi!!

okla.. heheh cool dlu.. jgn mrh2.. hehe

alkisahnye..aku dity oleh mak si jejaka s/ada sudah berpunya blom..
die kate nk lgsg kn cpt2.. si jejaka tu sorg ustaz.. tgh wat master kt um..age 26.. muke ala2 esma daniel.. n mak si jejaka tu jgn ckp la..mmg nmpk sebaya dgn si jejaka..cun..aku terkejut, terpana n etc la ms die ty..ty depan2, mau xterkejutkn.. heheh
mujur kak min kate aku sudah bertunang.. alhamdulillah..aku xberani lak nk kate cmtu..

sebenarnya..begitulaa adat bertunang.. mmg byk cbrnnye.. nih br dipihak aku.. di pihak en tunang xtau lg kan? org tua kate..darah ms nih tengah manis.. hehe ape2 pon.. walau sehensem, sekaya or sebaik mane pon jejaka tu.. aku adelah tunangan org..n selagi masih menjadi tunang en tunang.. aku akan setia pd die.. n aku cume mengharapkn segala2nye berjalan dgn lancar.. andai ianya xberlaku, adekah aku boleh menolak ketentuan qadak n qadar?? so..kena redha la..

p/s: pray 4 us..

No comments: