Thursday, December 30, 2010

Wishlist 2011

Assalamualaikum.. hr nih da 30 dis.. tmorrow is 31 disember 2010.. so.. aku rs sume da redi dgn azam baru masing2.. cm aku.. aku lupe laa plak azm aku 4 2010 nih.. hahah so tatau laa azam aku tercapai ke x.. org cm aku pon ade kan?
so.. 2010 will be passed lagi 2 hr.. n aku rs.. da sesuai kot aku nk wat wishlist utk diri sndiri.. bcoz of 2011 is my last year for degree level nih.. cm2 aku nk wat..

wishlist 2011:
1) aku nk berdisiplin - bgn on time, keje wat on time, solat on time, nk save duit sket..
2) aku nk beli set bilik tidur - bkn sbb mau kawen ok.. but mmg nk beli sgt2.. hanye bilik aku yg gunakan perabut zaman sblm aku dilahirkan lagi.. hahaha mmg sgt2 naif.. kl masuk bersamamu tv3 tu msti dpt bantuan..
3) aku nk smpan wit - utk 2012.. org kate 3 bulan posting xdpt gaji lagi kan..
4) rajin - ni laa paling ssh nk wat.. wat keje last minit jugak.. moga2 x...
5) sabar - hrp2 berjaye..
6) berjimat cermat - hrp xbeli bnda bkn2 da pas nih.. haisyk..

7) kawen - aish.. kawen? hahahha yg nih xtermasuk dlm wish list 2011... 2012 insyaAllah.. :)

ok.. aku rs nih je kot wish list aku.. ade 6 jer stakat nih... tajuk proposal pon xpk lg nih.. heheh ops.. sebelum terlupa.. nk wish slmt pengantin baru buat kawan sepermainan merangkap jiran aku.. azie... n jugak 2 pupu aku.. wan nor ats perkahwinan kalian..
n buat kwn2 semaktab.. sape2 mau kawen dlu.. silakan.. aku doakan kalian berjaya jugak menjadi isteri solehah.. jgn mengata kwn2 yg ckp nk kawen, tp xkawen lagi.. sbb xsume yg kite nk kite akn dpt.. heheh peace!! kl ade jdh xkemane..kl xterputus hidup, terputus mati.. ye x? ape2 pon..
alfatihah buat arwah hafsah yusof.. beliau meninggalkan alam fana pd 28 disember 2010.. sebaya dgn aku.. meninggal sbb kes langgar lari.. moga arwah ditempatkan di kalangan org2 beriman n beramal soleh.. amin..

No comments: