Friday, December 31, 2010

Salam Perpisahan 2010

assalamulaikum..
malam nih last night for 2010..
datok najib pon dr td dok bla bla blaa di kaca tv..
aku pulak dok dpn kaca pc... heheh
anyway.. sepnjg 2010.. ade perkara yg aku kesalkan telah berlaku..
n hrp2 peristiwa2 tu aku xkan ulang lagi..
amin.. insyaAllah.. :)
n perkara2 yg menghepikan aku.. insyaAllah.. akn aku kenang..
terutama dpt ank sdra yg same date..
dpt hepikan mak ayh aku walau sebenarnye kdg2 rs xmampu or xredi..

n for becoming 2011 nih..
aku hrp aku jd lebih matang..
can say 'NO' utk bnda2 yg aku xmo wat..
n aku cube redha dgn ape2 yg jadi dlm idup aku..
xkisah n xhirau wut people said..
kecuali famili aku...

n 4 beloved one..
kepercayaan ade lah perkara yg paling susah utk diberikan..
once it broken.. consider sold..

No comments: