Monday, April 11, 2011

Journey with J...

Assalamualaikum..
cuti baru2 nih bawa cik J a.k.a Miss Paradise a.k.a Jannah ke rumah.. kenapa bawak dia ke rumah aku?? sebab kesian sangat tengok dia kurang kasih sayang.. muahahaha (jangan mare yek cik J) anyway... sebab rasa nak bawa dia jalan2 makan buah langsat di terengganu kita nih la. Perjalanan yang patot makan masa 3 jam jer jadik 5 jam lebeyh. Gerak kul 3.50 ptg, smpai 8.50 mlm.. heheh. sori ok. u nak sangat ikot jalan pantai. so, i bawak la u berjalan2 di pantai2 terengganu. Yang lawaknya, aku terlepas satu simpang kat seberang takir. dan akibatnya? kitorang berpusing2 kat perkampungan seberang takir. Yelah, banyak sangat jalan shortcutnya, sampai memory aku turut "cut" jugak. heheh dan dengan selamba, aku gitau dia. dan dia ape lagi.. "HARLINA!!" (aish.. suka suki tukar nama aku ek)
di masjid terapung

hari jumaat, tido2 sampai tengah hari. pastu, bawa dia jalan2 ke mesra mall dan pantai kemasik. nak bawak g air terjun takot lak minah nih nak terjun. bukan buleh jangka pon minah ni. hehe pastu, kenalkan kak izah n abang ayik kat jannah. so far, she has a good communication skills.. cepat je masuk dengan my family. hehe..(mungkin family aku yang memang bagos kot. hahaha :P) bawa dia ke cc abg aku...

pantai kemasek. abes pp aku dikemekkan dia.

hari sabtu, jumpakan jannah dengan zara n danish. i told u alredi right that danish so clever and cute. sampai si jannah terngigau2kan si danish tuh. Jangan nanti ko cop danish nak wat laki dah. hahahah :P
danish n baby zara

p/s: anyway J, hope u`ll come again. Jangan serik2 ok. Kalau aku takde pon, lawat2 la my parents.. hehe anggap cam ur family jugak k.


3 comments:

Love _ITs said...

lawanya pic haku hahahah..sgt comel utk jd ank bongsu kan2??hehe

Love _ITs said...

ak rs, nk cop danish jd husband ak lah..mcm sesuai jer kan.ok kan???se lg,bez my face so n so innocent+kind+sgt pndi communication..well..well..hahaha

Unknown said...

nok mutoh wase wehh..lugaa tau dop..lugaaa... hahahaha jgnlaa..dopleh..danish terlampau hensem utkmu.. baik mu cari budop lain..boleh? aahaha dop pong askar sebloh umoh kite nih molek gop nge mung..buleh doh kl mu nok cop ye...