Sunday, April 3, 2011

oh Wakaf Che Yeh!!

Assalamualaikum..

haa..2,3 minggu lepas ke wakaf che yeh. sangat2 terkejut sebab harga tudung natasya yang 3 line banyak2 permata, n ala2 arabia hanya rm15.. especially yg saiz L n XL.. i sangat terkejut ok.. so, sebab hari tuh xckup duit, hanya beli sehelai sahaja...

dengan rasa hati yang tak puas hati, aku pegi lagi malam hari sabtu. dan sangat2 terkejut badak. badak pon tak terkejut cam aku. ahaks. sebabnya? yang rm15 hanyalah tudung saiz M. yang saiz L sudah naik jadi rm25.. yg arabia n saiz XL jadi rm28. ahaks.. makin mahal. rasa tak berbaloi gerak dari Jerteh ke wakaf che yeh..xpelah., ade hikmah. kalo tak.. mmg 3,4 helai akan aku borong.

p/s: haila..last2 beli sehelai untuk diberi adiah utk mak aku. :(

1 comment:

arjunasetia said...

ada hikmah nyer tu..maybe duit yg ada disuruh simpan untuk belanja saya makan kot..hehehe