Wednesday, May 18, 2011

Kimia..

Assalamualaikum..
Penah tak kamu rasa kamu keseorangan, tiba2 ada orang telefon dan bertanyakan khabarmu???

Penah tak kamu rasa sedih, tiba2 ada orang bertanyakan perasaanmu??

penah tak kamu ingatkan seseorang, dan dia tiba2 menelefonmu??

ALkisahnya, minggu ni. En Tunang sangat bizi.. saya dah kol pagi2 tapi dia tak angkat. Maybe sibuk sangat di opis. n pada petang pukul 6.30, beliau sepatutnya sudah balik. sebab tida khabar berita, i wrote diz sms. "ABang bz ke?" then i tekan send. tiba2 ada signal orang kol. ce teka ce teka sapa kol..of kos laa en Tunang. Haha.. :P

Pada hujung minggu, kami berwebcam. Aku tanya dia, dia tengah makan apa. *EN Tunang makan penuh dengan gaya kesedapan. sampai hati u tak pelawa i sekali makan..sob4.. :(* En tunang tunjuk ni...
Haha.. i eat that too..on the same time.. en tunang..awak tiru saya yeppp!!~ padehal tak penah aku gtau pon dia yang aku suka makan itu. n aku pon tatau yang die suke makan tuh.. so sweet kan? hahah *kalo korang rasa xsweet pon, ade aku kesahh? haha*

Sebelum kitorg kapel pon.. Yang aku tulis penah kat atas sebanyak 3 kali tu, yang selalu berlaku. Walaupon takut untuk berchenta setelah putus, tapi aku beranikan diri atas sebab2 itu.. especially bila aku penah teringat kat dia, then tiba2 my phone ringing.. Showing his name. huhuh :D

Ya ALLah.. Jadikan dia jodohku, sehingga ke akhir hayat kami. Jadikan aku yang terbaiknya, dan dia yang terbaik untukku. Suburkan cinta kami, dulu , kini dan selamanya. Agar kami sama2 dapat mengharungi cabaran bersama2. Amin.

P/s: Doakan kami. :D inilah ikatan kimia kan? huhuh

No comments: