Monday, June 27, 2011

Ayam penyet..

Assalamualaikum..
Sangat penat. Hari2 yang memenatkan sudah tiba. due date assigment en Tunang hari Jumaat nih. Tapi satu habuk pon tak buat lagi.. *sigh*.. ok2..tinggalkn pasal asigment.. kite cakap pasal Ayam penyet..

Masa jalan2 di Sunway Piramid, aku makan kat Ayam Penyet nih. Yang merupakan branch dr indonesia.. memang sedap makanan dia.. cuma.. servis dia sangat2 teruk. Tak penah aku jumpa restoran seteruk sinih. Yela, pelayan tak senyum, garang jer.. bagus lagi pelayan kat KFC, McD n PIzza Hut,..Kenny Rogers pon 10 kali ganda lagi bagus n ramah.. Then plate dan bowl yang dia guna cam untuk kucing makan jer. nak tau kenapa? aku perasan bowl aku dah sumbing.... n plate member pon same.. hailaa... 1 set RM12++ .. tapi service teruk.. sib bek rasa sedap... ape2 pon.. Banyak benda yang perlu diperbaiki......


p/s: pasnih takkan jejak lagi kot kat sini...rela habiskan duit kat Kenny Rogers lagi.

2 comments:

Anonymous said...

ayam penyet sedap, lain kali pergi kat shah alam punya je. service dia ok sangat. hehe

Unknown said...

nadia: tu la.. hehe lenkali aku turun lagi ok..maybe dalam 23july aku nk turun lg..member aku nak kawen.. heheh nad.. tau x tmpat buat awning tudung di pas?