Tuesday, June 7, 2011

TaKot.!!~

Assalamualaikum.

Aku dok kira2 hari.. Nampaknya ada 13 minggu lagi untuk aku bergelar tunangan orang. Lepas nih, Tak pegang title Cik dah..InsyaAllah, Puan.Alhamdulillah. Cuma hati kadang2 rasa berdegup jugak. Terpikir, sediakah aku untuk jadi isteri orang? Bolehkah aku jadi isteri yang solehah untuk suami aku? Mampukah aku menjadi ipar yang baik untuk keluarga suami aku? Bolehkah aku menjadi yang terbaik untuk suamiku?? Bagaimanakah majlis ku nanti??berjalan lancar ke tak?? Berdebar.. takut..

So, apa yang aku nak buat ek? Dari skang aku dah prepare yang mana patut. Hantaran dah dibuat sikit2. Bilik dah settle.

Untuk perkahwinan aku nanti, aku inginkan majlis yang kecik dan simple je. tapi biarlah semua ada. Aku buat setakat yang termampu. Tak nak ikut orang yang buat besar2. Atleast aku tak nak berhutang. InsyaAllah...Amin. nih Pon en Tunang aku yang selalu pesan. :D Pray for my big event.. :D

2 comments:

Anonymous said...

eleh takot padahal syok... keh3

Unknown said...

amboi2.. hahahaha
aku takot laa dowhh