Saturday, June 4, 2011

Kasihan..

Assalamualaikum..
baru2 nih pergi cari2 barang hantaran wif my fiance. sebab dia selalu sibuk, hanya ada hari itu.. so, terpaksalah aku meninggalkan kenduri2 yang lain. takpe2..mak ayah dah wakilkan. haha lepas pegi Mydin, SFS kat kuantan.. then jalan2 kat Cowboy Kuantan.. mak haihh.. si dia dah penat. Aku pon. dahlah perut berkeroncong. Nak makan nasi, tapi rasa nak makan kat restoran terapung kemaman. (demand.. hahah) oleh sebab dah pukul 4 lebih, si dia cadangkan kitorg rehat2. pastu alang2 dah di Berjaya Megamall, aku suggest kitorg tgk movie. si dia nak tgk Karak. (Haip..xbuleh, i tdo sorg2..nnti2 i xbleh tdo malam.. huhuh).. pastu die suggest Kungfu Panda. Ilike.. hehehe tapi seat penuh. hailaa..yg ade cume NUr Kasih... n mmg sgt kasihan pd si die.. xlayan cite melayu.. kih2..pdn muke..kena teman aku.. dlm aku dok sok sek mengalirkan air mata..die dok tgk aku..bkn tgk cite.. hehe malu i.. ape2 pon... rse rugi tgk... i lagi suke dramanya.

2 comments:

Anonymous said...

cececeyyy :D

Unknown said...

hihihi...