Saturday, July 2, 2011

"Blog Assignment Jejaka Terhangat: Aku Suka Blog Ni".


Assalamualaikum..
Pertama kali aku nak join contest. Ngeh2.. sebelum nih hanya jadi silent reader encik JT nih jer..kalah menang belakang cerita. Yang penting kita berusaha. Ok.. sape2 nAk join jugak, boleh klik kat link encik JT yek..

Apa tugas yang perlu di lakukan?? jom check list...

1. Buat entri bertajuk:
"Blog Assignment Jejaka Terhangat: Aku Suka Blog Ni". --->
Dah buat.

2. Letak header blog Jejaka Terhangat dan linkkan ke entri ni. --> Dah letak dan bagi link.

3. Bagitahu blog yang paling korang minat. Sertakan link blog tersebut, dan berikan 2 point kenapa korang suka blog dia. ---> Aku paling minat blog Beat Garden. bagi 2 point jer? kalau banyak2 point boleh? hehe

1)Bile masuk blog nih rasa masuk dalam taman.
2) Blog nih bagi aku macam2 info yang menarik dan pelik.
3) Gaya penulisan dia santai.
4) Owner garden nih sangat2 low profile.
5) Sebab first time jumpa perempuan nama musang merah.

4. TAG SEORANG blogger dan pastikan dia tau ditag. ---> Nak tag roomate aku lah.. :D Cik Izzati.

5. Hantarkan link entri assignment korang kat komen entri ni. Done.. ---> Done. dah bagi link.. Alhamdulillah...assignment sudah abes.. :)

5 comments:

Annerfyoes said...

msuk contest ek??pe hadiahnye..hehe

Anonymous said...

hehehe... blushing saye... tengs :)

Unknown said...

Anne: tatau.. contest saje2 join.. sbb rs nak masuk.. hahaha

Cik Musang: blushing ke? hehe..welcome..blanje i makan ok..

Unknown said...

woah, pestime JT tgk blog beat garden tu. thanks kasitau tentang blog ni ye. and thanks join. nnti keputusannya kluar jgn lupa utk terjah yek. ngehh..

Unknown said...

JT:
segan lak bile en masuk blog picisan nih.. heheh :D anyway tq for dropby...