Sunday, July 31, 2011

Ramadhan Terakhir..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah. Aku dapat jumpa lagi dengan bulan Ramadhan tahun ini. Sebagai anak dara. Mungkin pada tahun hadapan, aku akan menjalani Ramadhan dengan status ibu pulak. Siapa yang tahu kan?( AMin.. ) hehe. seperti yang dimessage pada encik Tunang, aku cakap.. " Hayatilah bulan Ramadhan sebagai anak teruna dan dara. hehehe " Bagus tak wish 1 Ramadhan aku?

Alhamdulillah. Syukur sangat2 sebab masih bernafas dan bernyawa untuk meneruskan ibadah. Doakan aku moga semakin sihat yek. Harap2 dapat menunaikan ibadah dnegan baik. InsyaAllah.

Apa2 pon, Berdoa sangat supaya event 1 September 2011 nanti akan berjalan dengan lancar. Moga diberkati dan boleh merapatkan hubungan silaturahim semua pihak. AMin. :D


p/s: Alhamdulillah. syukur sangat2. ada adik yang mau hantar aku ke spa. ngeh3... patot tak aku ke spa ek??

2 comments:

| Gadis Kidal | said...

salam ramadhan :)

Unknown said...

salam ramadhan jugak dear..