Saturday, August 27, 2011

LAst Post SeBElum Tukar Status..

AssalamualaikuNew Postm.

Hari nih dah 27 Ramadhan. Ada lagi 2 hari untuk berpuasa.
30 Ogos dah raya. 1 September pulak big event aku.
Rasanya memang banyak sangat kerja yang perlu dibuat.
Dan aku lak dalam mampu tak mampu buat kena gagahkan diri jugak lah.
Moga segala urusan dipermudahkan. AMin.

Sebelum bertukar status dari Cik kepada Puan,
Aku nak ucap selamat hari raya buat semua.
Selamat pengantin baru jugak untuk diri sendiri.

p/s: thanks buat kawan2 yang dah bagi adiah. dak2 girl sains, my rumat, anne, halim, warga sklk... xlupa buat mama zaiton n zati zaki...susah2 jer buat roses..but cantik sangat2...suke.. :)
pade yg xdpt dtg...aku paham ok. musim raya katekan...

1 comment:

arjunasetia said...

selamat hariraya dan selamat pengantin baru, saya doakan semoga berbahagia sentiasa.