Saturday, October 22, 2011

Its Circle


Assalamualaikum..

Orang kata, hidup ini macam roda.
Kenapa yek? sebab bumi nih bulat ke?
Ok.. takde kena mengena dengan apa yang aku nak katakan.

Just continue reading bagi sape2 yang nak bace.
Kalau taknak, sila klik close. Thanks. Haha. :P

Anyway,..
Masa aku tak berpunya, orang2 tanya aku, bila nak berpunya?
Masa aku dah berpunya, orang2 tanya aku, bila nak berikatan?
Masa aku dah berikat, orang2 tanya aku, bila nak kawen?
Bila aku dah kawen, orang2 tanya aku, bila aku nak mengandung?
Bila aku dah kawen, orang2 tanya aku, bila nak beli rumah sendiri?
Bila aku dah ada anak, ada rumah sendiri, orang2 akan tanya.....

You know.. its circle..
Bila ko dah wat itu, dorang akan tanya ini..
It never ending..
So, just be patient. sebab sabar je yang kamu mampu..

Mode: Rindu kat mr hubby,..
Bila kamu nak balik en suamiku sayang??

2 comments:

arjunasetia said...

bila dah tua pulak, ada tak pertanyaan:

bila nak mati?..hehehe

takdelah, nyakat je, jangan marah haa..

Unknown said...

arjunasetia:
hahahaha.. tau xpe.. tapi bile dah tua orang tanya camtuh, memang nak makan pelempang la.. hahahaha