Sunday, October 30, 2011

lilit2...


source: Encik Google

Assalamualaikum..

seronok betul tengok ladies pakai shawl, tudung lili2 dan berbelit2..
Ada yang tambah akseseri letak riben la, bunga besar la, benda alah berjuntai2 lah..
update n up to date laa kan..
tak kurang jugak yang pakai tudung syria lah..
tudung awning siap apa bagai..
siap ade manik2 berlian.. cantiks.. dengan roses besar2 kat sekeliling tudung.
kat sanggul..kat dada...marvellous!!~

ce try tengok kat sekeliling.. bila pegi jalan2..
bape kerat je yang masih pakai tudung bawal?
aku g megamall kuantan, aku g kuala terengganu..
aku g pantai batu buruk.. aku g cameron...
sume pakai tudung lilit2, belit2 dan segera di atas,..
aku sorang je masih pakai tudung bawal...
hahaha.. :P bialah orang nak kate aku tak update pon..

anyway..
xkisah lah nak bertudung cammana pon..
even bertudung saji sekalipon..
asal menutup aurat sudah,..
jangan tutup yang depan, belakang terbuka..
atau tutup yang belakang, depan terbuka..

p/s: cantik tengok ladies pakai shawl.. i like bagi yang kena caranya..

2 comments:

Annerfyoes said...

ya btul pkaila tdung yg bt kta selesa hehe

Unknown said...

hhahaha.betol2.. try tgk anne.. cntik je pakai tudung cmtuh..