Monday, November 26, 2012

Alhamdulillah.. Rezeki Anak

Assalamualaikum..

sana sini dok heboh jugak pasal durian runtuh anak2 felda..
Alhamdulillah..syukur lah dah dapat... bagi aku rezeki anak..
tak kisahlah orang2 nak kate ape..
yang penting kerajaan memang banyak berjasa kepada aku...
dari kecik lagi.. aku dapat bantuan macam...
bantuan biasiswa.. nak masuk u pon dapat duit lagi..
nak raya dpt duit raya.. nak sekolah dapat bantuan persekolahan..
dah remaja dapat duit dana remajaa...
apa lagi aku nak?? sebab tuh aku sokong kerajaan.. bukan kerana dah disuap..
tapi kerana dh banyak berjasa... mak ayah aku bukan keje besar2..
bukan gaji besar2.. so, memang bantuan dri kerajaan amat2 aku gunakan sebaiknya..
yang nih yang first..

yang second, alhamdulilla.. bonus utk penjawat awam akan masuk..
insyaAllah.. kan digunakan sebaiknya untuk beli keperluan baby...

yang ketiga,.. alhamdulillah.. thanks my hubby bagi adiah kunci yang sangat bermakna..
buat aku dan anak2.. thanks sayang..
insyaAllah akn dijjaga sebaiknyaa..

p/s: kena berjimat lah pasnih.. makin banyak kerak dari nasi...

No comments: