Saturday, November 17, 2012

Besut

Assalamualaikum..

pada 2,3 hari lepas aku menjejakkan kaki ke Besut setelah 1 tahun bergelar sebagai pelajar. Aku stay kat kampung hubby aku, di  Gong Lilit.. Malam g pasar malam kat Bukit Kenak. Memng murah2 makanan, still macam dulu. Teringat aku penah praktikum kat sk Bukit Kenak dulu.. ingat nak beli satay jabi, tapi perut penuh pulak daahhh...

Hari Jumaat, pergi pasar Kuala Besut. Lalu depan iPGKSM, lalu depan pantai bukit keluang. tak singgah n  taking pictures pon. sebab my hubby in hurry... so , dia nak lalu pon dah syukur. hehe... sepanjang kat pasar, aku dok cari abang senyum yg jual yong tau fu tuh.. 5 thn setengah dia dok dekat area pasar, tapi tak jumpa.. sedey giler... maybe die dah pindah kot.. ape2 pon, yang besh dah jumpe belut yang diidam2kan.. alhamdulillah..rzeki baby..

aku ingat nak stay 2,3 hari lagi kat sini. tapi mertua aku keje hari sabtu... so, aku pon pulang.. kat yati, izzat n kakmie, sorri tak dpt attend majlis korg... but atleast sempat jumpa yati semalam.. moga majlis korng berjalan lancar..

No comments: