Wednesday, November 14, 2012

\berita

Assalamualaikum...

dah lama tak berbelog.. Alhamdulillah.. dapat kesempatan masa nak berblog.. News terbaru, takdelah baru sangat. im a 8 months preggy women rite now.. jalan2 cikit pon dah termengah2.. Berat pon dah cecah 70++ kg.. (tak penah hayat hidup sampai 70kg) Tapi alhamdulillah.. masih sihat untuk masak2 for my beloved hubby.. nak kemas2 memang tak larat laa eden..

Sepanjang 8 bulan nih, macam2 aku alami.. berat tak naik, berat terlebih naik, kaki cramp, minum air gula, ambil darah, jumpe doc sane sini, mc, masuk spital, tido dalam wad, macam2 lah. tapi yang paling aku tak bleh lupa, mase 22weeks, aku bleeding... sumpah, aku sangat takut kehilangan baby nih.. n memang ibu mengandung tak bleh terlampau penat. itu yang aku belajar.. sejak hari tuh, aku memang tak push over my limit. if im tired, i'll stop right away.. masa kena admit masuk wad, sedih giler sebab aku sorang2.. kakak aku kat s.alam teruk jugak alahan, masuk spital n kena masuk air.. mak aku temankan dia.. n nk dijadikan citer sedih lagi, my hubby kena ke laut. flight sume dah booking.. kalo cancel kena bayo ribu riban... ko ado duit nk bayo~? maka keseoranganlah aku di wad.. n menitik jugak lah air mata nih bile sang suami berjuang di medan laut.. dh tugas kan.. so as a wife, aku just doakan keselamatn n kesejahteraan die.. n of kos,  die nmpak tak tenang pon mase kat sane.. sekejap2. kol aku.. hehehe i love u abang.. thanks for your love n  care...

Owh.. ade lagi berita terbaru. jangan jeles okeh.. aku dapat laptop percuma dari MB Ahmad Said. guru2 tahun 6 dan 5 dapat adiah.. bolehlah guna untuk key in mark dalam saps dan spbbs kn. alhamdulillah.. syukur..

Alhamdulillah.. rezeki baby agaknye. loan untuk teratak kami dah settle.. cuma proceed untuk procedure seterusnya.. Harap2 tahun depan dah settle sume n dah boleh masuk.. tak sabar nak duk rumah sendiri.. berbeza masuk lap kaki ajer dengan start dari bawah.. my hubby n i start from zero to get the house.. hampir 1 taun mencari, akhirnye jumpe jgak teratak walaupun tak berpuas hati.. nanti sikit2 nak rebuild..

1 dis nanti aku akan ke shah alam. sume dok bimbang sebab dah sampai bulan kan.. tapi aku rasa cam aku larat lagi.. :)

p/s: im happy to have u.. im happy to feel u inside my tummy...

No comments: