Friday, January 7, 2011

bermulanye sem baru...

salam..
dah masuk sem7..
mcm agak bizi.. tapp still ade masa nak melepakkan diri..
bagus punye ayat kan? hehehe
anyway.. dengar ura2 masuk elaun pas raya cina..
paling lambat akhir bulan 2..
hailaa.. mau cekau wit nk beli kertas a4 ber rim2..
memang da dapat tau dr supervisor supaya sediakan atleast 5 rim a4 paper for action research.. n alhamdulillah.. dapatlak miss tan gek kee sebagai supervisor..
harap2 aku dapat menjalankan tugasan yang sebaiknya.. amin..
harap2 sangat aku dapat A untuk kajian tindakan nih..
walaupun masih tercari-cari lagi tajuk proposal.. hahaha
ntahla.. i`ll work hard..
tapi skang aku masih menunggu charger lappy ku..
xtau nape lambat sangat smpainya..
xpela.. sabar..
sib bek ade junior pakai laptop toshiba cam aku..
n skang tgh pkai dia punye charger lptp..
thanks yek mastura abidah.. heheh
ape2 pon..harap aku diberikan kekuatan dan kesihatan yang baik supaya dapat melaksanakan setiap tugasan dengan baik.. amin!

No comments: