Friday, December 23, 2011

Ada hikmahNya..

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, 21 Disember 2011 dah dilalui. Walau macam2 berlaku.Disuruh keluar dari bilik temuduga, dibenarkan masuk balik, tak dapat jawab apa yang ditanya, diprovokasi.. but.. apa yang aku belajar,apa yang aku dapat adalah i got new experience. Walau jawapan dah ada dalam otak, tapi tak dapat dikeluarkan melalui kata2.InsyaAllah, pasnih nak kemaskan diri dengan isu2 semasa, dan jugak sejarah2 lepas agar aku berpengetahuan. Malu rasanya, aku suka membaca, tapi lebih kepada novel2 picisan, gosip2 artis, dan hiburan.. Aku kena berubah sekarang!

Banyak drama yang berlaku semasa hari tuh. Hubby exam di Chendering on 12 pm. Aku cakap kat die, if pukul 9.30 pagi aku tak siap interview lagi, die pergi exam dulu. Then, aku habis interview pukul 10 am. pas interview cepat2 keluar, tak sempat nak sapa kawan2.. sorry guys.im in hurry.. but too late. hubby aku dah gerak. Sedih jugak. Dah la masa intrview jiwa kacau. :P anyway, aku naik bas ke kuala terengganu, dan hubby ambil kat KT after his exam. Just doakan yang terbaik..

hari nih, result KISSM kua. Alhamdulillah.. lulus.. :) thanks buat kawan2 yang tolong. Humairah, hajar, n che wan ks 2.. :) Moga kita cepat2 dipostingkan..

p/s: setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahNya.. Learn new things. Improve yourself.

No comments: