Wednesday, December 28, 2011

Detik Berlalu

Assalamualaikum..

Tak sampai 4 hari lagi, 2012 akan menjengah. Tak sangka 2011 mencoretkan pelbagai kenangan manis masam kelat dalam hidup aku. Anyway..bila aku dok belek entry2 aku pada tahun lepas, (WishList 2011) alhamdulillah.. banyak perkara yang aku dah capai.. dah beli set bilik tidur, simpan wit skit2 untuk posting, n KAWEN. walaupon kawen xde dalam senarai. rajin, berdisiplin dan sabar, alhamdulillahl... dah ade perubahan dan betul2 teruji especially semasa dok kat umah sewa dulu.. dan berjaya aku improve.. cuma tang berjimat cermat aku kena pertingkatkan lagi..

My hubby pernah cakap nak bawa aku g honeymoon somewhere. But tak dapat ditunaikan, sebab nak savings untuk digunakan waktu aku posting nanti.. thanks dear. Tak kisahlah lambat sket. InsyaAllah.. ada rezeki, sampailah kita kat mane2..

Untuk wishlist 2o12, aku berharap..
1- Jadi isteri solehah
2-G honeymoon somewhere..
3 - Dapat jadi guru cemerlang
4- Bersabar

p/s: banyak tol iklan kat shoutmix.. :(

2 comments:

arjunasetia said...

alhamdulillah, memang inilah masanya utk check balik wishlist awal tahun dan tick mana2 yg dah dicapai dan bersyukur. Terkejut juga bila tgk balik, diam tak diam byk yg dah manifest. Syukur alhamdulilllah dan tahniah.

Unknown said...

arjuna:
alhamdulillah.. tuh la.. terkejut jugak. uhuh ikotkan memang dah lupe wishlist 2011.. anyway insyaAllah.. akan dipertingkatkan lagi for 2012.. thanks..