Thursday, December 8, 2011

Oh Masak!

Sumber: mama google

Assalamualaikum.

Tak dinafikan, ramai anak dara yang pandai masak.
Tapi ada jugak yang tak pandai masak.
Ni disebabkan oleh komen2 terlampau yang penah diterima.
Atau dapat jenis kawan2 yang suka show off dia pandai masak. :P

Kadang2 rasa annoying kan dengan kawan2 yang show off nih?
Macam dialah pandai sangat masak apa bagai.
Bila suruh masak, rasanya lebih kurang sama cam kita masak aje!

Tapi ambil itu semua dengan positif.
Masa zaman belasan tahun dulu aku pandai masak nasi jer.
Dah umur 20an baru betul2 masuk dapur masak itu ini.
Nasib baik first time try menjadi jugaklah..
Tapi takdelah sampai nak tunjuk skill kat orang lain atau nak show off.
Cukuplah family aku yang makan hasil tangan aku.

p/s: nasib baik family mertua aku jenis makan je apa yang aku masak. ngeh3.. :P





2 comments:

Unknown said...

pandai masak itu satu bonus..kalau tak pandai boleh belajar,.bukan la nak pandai macam chef ..kan??

Unknown said...

yup.. agree dengan kak diana.. atleast boleh jimatkan belanja sebab beli lagi mahal dari masak sendiri. bersih dan lagi sedap. hehe nak ikat suami melalui perutnya. :D