Monday, August 30, 2010

BreaK FasTinG!!

Assalamualaikum..

Alahai..rse xsbrnye nk berbuka pose..hehehe xbek btol...yelaa..bau ikan pari bakar ini betul2 menggoda aku... lagi 15min nk berbuka...mmg saat2 genting n mencabar bg aku..hehehe ape lg juadah aku hr nih ek?? kuetiaw grg, ikan pari bakar, somtam n puding karamel sbg dessert.. perghhh!! mmg sdp2 laa menu aku hr nih..ahaks.. :P

ikan pari bakar = RM3


kuetiaw goreng = RM3


somtam= RM2

puding karemel= RM2

total sume skali..RM10 aku abeskn utk buke posa hr nih... agk byk jugak laa aku beli..biasa aku blanje dlm RM5 jer..tp sbb aku nk gembirakan ht aku..sbb rumat n kwn2 yg buke posa sme2 dgn aku g berbuka kt tmpt laen....n aku mkn sowg2..so, ase agk sedey laa sket kot..2 yg aku mkn mknn hrga mahal sket..hehe tp ok la 2 kn..kl dok KL aku rs lg parah wit aku! hehe ape2 pon...bab2 mkn jgn berkira sgt...

nk jimat, jimat jugak..tp jgn smpai xmkn...bahye utk kesihatan :) tol nih.. aku xtipu... mkn laa selagi mane boleh mkn n tgh sihat nih..nnti da tua, da skit2..itu kena pantang..ini kena pantang..heheh alamak..lg 5mins nk buke posa..mau redi dlu...

slmt berbuka posa utk sume!!!

No comments: