Thursday, August 26, 2010

For The Rest oF MY Life

"For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I…I`ll be there for you"
Assalamualaikum all...
sape tau lagu spe nih?? okeh..ini lagu Maher Zain..wif the title above...sy sudah lame meminati lagu ini..dan slalu masuk blog cgu Mahadiah semata-mata mau dgr lagu ini..Wow! baguskn sy? hehe sy mau cri 1 complete album Maher Zain..but unfortunately, sy sygkan 5G berukband sy ini..hahaha..sbbnye sy byk donlod asgmt...n sy rs 1 pembaziran utk donlod lagu..so, sape2 yg ade lagu nih or 1 complete album plz share wif me...hehhe

berbalik pd lagu ini..its like he dedicate diz song 2 his wife! oMG!! sgt romantik....he thanks Allah coz opened his heart 2 love his wife...so.. i would like 2 dedicated diz song 2 my hubby too...eventhough i dunno who will be my hubby..but, i pray that he love me, dunia akhirat... :) alangkah bahgia hidup..!

kdg2 xsume yg kite nk kite akn dpt..tol x? cth mudah..mgkin kite akn kapel, bercinta, tunang n kawen dgn org len...walaupon mntak2 dijaoh2kn...tp yg skang blom tentu jdh kite...so, kite xdpt nk wat ape2 jugak kn?? ntahla...cume byk2kn doa he is my fate...my jdoh..my hubby... kl he is not da 1..i believe dat Allah know the bez for me..

Maher Zain nih ensem jugak..hehe tenang je melihat wjah beliau...dari pelayaran sy, sy dpt die beliau nih ade Bachelors degree in Aeronautical Engineering...ohooo!! sgt2 baguskn?? bleh jd idola nih...n kl kite perasan...lagu2 die nih byk menekan kn suh "open your eyes"...cth dlm lagu Awaken, Open Your Eyes.. ini slh stu dakwah yg dilakukannya..Alhamdulillah..Subhanallah.. ape2 pon..as a muslim..kite sme2 amek iktibar n pengajaran dr lagu2 beliau..ok! selamat beramal!

No comments: