Friday, August 27, 2010

KuRaNG...

Assalamualaikum..
Sayangnye... br nk dpt 27pahala..sudah dpt ujian dr Nya...
xsmpai rakaat pertama..aku sudah muntah..
kena baju cket..da laa dok saf pling dpn...
ohoo.. skang pon rs penin2 cket lg...
kenapa aku slalu skit 2,3 hr nih?
itu pertanyaan dr seseorg...
seolah2 cm kesakitan itu aku yg create..aku yg pinta..aku yg buat..
if aku ade jwpnnye...aku akn elak..
tp aku pon tatau nape...
xboleh kah anggap itu sbg ujian n kasih syg drNya??
Dia bg aku sume nih sbb Dia tau aku kuat, n tbh utk hdpi sume nih..
kl seseorg itu dah xsgup nk hdpi sume nih dgn aku..
dipersilakan..aku xkn merayu...utk die sm2 hdpi dgn aku..
biarkn aku seorg...hdpi sume nih...walau fizikalnye aku nmpk seorg..
tp aku ada Dia..
selalu dgn aku....
"YA ALLAH.. Kau kuatkanlah hatiku..supaya terus berpegang teguh pd taliMU.." AmiN~

No comments: