Sunday, August 22, 2010

Oh! KuLiaH suDaH BerMuLa!

Assalamualaikum dan selamat berposa..



diam x diam, sudah 12 hari umat Islam berposa. n aku lak, baru hr nih free utk update entry..rajinnye aku?! haha...ade beberapa sebab aku da lame xupdate entry:
1) xsempat masa sbb minggu last observation
2) byak kali sgt balik kg..masa diabeskn dlm bas jer..
3) too much xtvt ms ptg n malam.. kl ptg 2 tdo n g bazar laa ek..ape lagi?
4) addicted dgn games treasure isle, frontierville..ape lagi? smpai cik abg aku pon da xsgup nk tego..
5) it berukband ini sgt lmbt..bile sy upload pic jd lmbt..last2 sy ttup ajer!
6)MALAS... ini adelah alasan paling konkrit skali! huhuh...

anyway..sebab malas mungkin menjadi punca utama...ahaha
okeh! hari nih aku sudah kembali ke kuliah.. kl minggu lepas, aku masih dipanggil "Cikgu" oleh pelajar..skang..kembali menjadi pelajar..a.k.a guru pelatih! perasaan 1st day?! oh My God! Hope Allah Bless me..knapekah?? sebab perasaan MALAS itu datang lagi! cik MA seolah2 xboleh tinggalkan aku! da laa sem nih jadi PKU..ape itu PKU? adekah PAKU? oh tidakkk!! PKU itu Pen Ketua Unit..n kire aku membantu KU aku la..saudara Ubaidulllah..harap2 kami dapat menjalankan tanggungjawab ini dgn baek! walaupun kami menyandang smpai bulan noV ini shj, tp tanggungjawab tu sgt besar ku rasakan... dah laa sem nih sgt2 pack! sebab 2 bln da abes dgn praktikum..so masa yg ade nih mmg telah diberikan assgmt sebyk2 nye oleh lect2 ku..skang da dpt 3 asgmt..MAth 1, mATh 2, n English... da la sem nih xde subjek calculation,,nih yg lemah sgt nih! xske sgt hafal2 n bace2 je..but muz face it!

da ckup membebel pasal 1st day kuliah...! aku nk gtg dlu..mau berjalan2 ke pulau mimpi...saya sudah nampak cik nini (my pink teddy) melambai2 ajak aku tdo,...owhh! sooo cuddly! mata pon rs da xbleh nk dibuke2 lagi...anyway..happy fasting! moge kite sm2 mndapat keredhaan dariNya..amin! slmt beramal!

No comments: