Tuesday, September 21, 2010

MDC...MelayuDotCom

Salam all...
hr nih rs hepi..sbb da ketemu n berjaya add ketiga2 kwn bek ms men2 MDC dlu..seingt aku...aku men MDC since form 2 kot..until abes spm..da abes spm..MDC da xseriuh dlu..huhuh dlu..aku pakai nick syakila (koyaanyer...hahaha)..n org panggil aku killa...kt sane aku baek dgn encik_mu, zarlia n exike...dorg nih kire inspirasi aku laa..sbb dorg sume da beso...aku je masih di alam persekolahan pd masa 2..

kl diikotkn..dr form 2 smpai skang (2010)...usia frenship aku n kwn alam maya aku da mencecah 8taun...bygkn..slame 8taun kitorg kenal xbersua mukaa..sib bek aku pki ym yg sme since dlu...ym 2 aku gune since year 5...ikot suke laa korg nk or xnk cye..ade aku kisah?? ahaks..

zarlia...dok sbh...da jd misi ek...
encik_mu...da kawen sabtu lalu..congrats....
exike...sudah bertunang..congrats jugak....

masing2 sudah punye kehidpan masing2... i wishing u all bez of luck..hrp2 kite bleh jmpe..wat reunion ber4 ker..ber8 (wif psgn masing2) pon ok jugak kn? heheh...

alhamdulilah..laman sosial fb menemukan kami..dlu xpenah tgk muke...skang sudah bleh tgk muke msing2 cmmn...hehehe anyway... hope our frenship will last long 4eva.. :) hepi noe all of u.. ..

p/s: MDC da ttp kn?? lame tol xbke...n rindu lak ase zmn2 kt MDC dlu...dlu sme sembang2..xde jual produk2 kecntikan ape bagai...

No comments: