Tuesday, March 29, 2011

Istimewa buat ANak Buah ku...

Assalamualaikum.Alhamdulillah.. malam khamis, 24 Mac 2011 aku dapat seorang lagi anak buah. Namanya Zahra Safiyah bt Mohd Nashriq. mencukupkan total anak buah aku seramai 4 orang. ALhamdulillah. seronok tau ada anak buah ramai2 nih. rasa tak sabar jugak untuk ada anak. Haish.. hehe :P (gedik) walaupun tak sempat lagi nak jumpe, nak pegang, peluk cium Zahra, tapi dah dapat pic dia yang cute tuh. dengan berat 3.4kg, memang Zahra nampak sangat2 tembam. Muka lak sebijik cam abang dia. Jom tengok!

Saya Zahra Safiyah!


ok.. ini pulak abang dia. Danish Uthman Mohd Nashriq. sangat2 comei kan. pic nih masa beliau dilahirkan pada 22 Februari 2010. (Sama birthday dengan aku ok. korang jangan jeles. haha) dan nampak sama dengan adiknya, Zahra Safiyah.




Saya Danish Uthman.

Ok. ini pulak lagi 2 anak sedara aku yang suka paww Aciq dia (Akulah tu)... sorang darjah 5, sorang darjah 3..



Saya Aiman! dan saya Aisyah!

Walau ape2 pon. Aciq sayang korang sangat2 ok. No worries. :D hehe.. Aciq doakan korang semua berjaya dalam hidup n pelajaran. JAdilah anak yang baik.

p/s: tak sabar nak ada anak jugak. heheh :P (gedik lagi!)

No comments: