Thursday, March 17, 2011

Oh Abang.. Saya Mau Kawin!!




Assalamualaikum...
Pertamanya, tajuk tuh saja2 saya letak ok. saja nak menggedik. hahah :P saya nak ucapkan tahniah buat my tablemate, Siti Humairah n my classmate, Abd Ghaffar atas pertunangan hari ini. Alhamdulillah. sumenya nampak berjalan lancar. insyaAllah, sedikit masa lagi akan melangsungkan perkahwinan. Amin.

so... tak lupa buat Wan NAdia Farhana n pasangan, selamat pengantin baru. moga tabah melayari bahtera alam rumah tangga. :) Alhamdulillah.. bulan 4 nih my housemate pulak nak kahwin. Aku doakan yang terbaik buat kalian.
Ramai yang tanya bila pulak masa aku? aku hanya tersenyum, dan jawap setakat termampu. ape2 pon, aku happy. Sama2 kita buat persiapan ke arah itu.

p/s: Alhamdulillah.. hubungan aku dan tunang dah masuk 6bulan. Ya Allah, kekalkanlah hubungan kami ini hingga ke jinjang pelamin n syurga. Amin. :D tak sabar2 jugak mau kawen sebenarnya. hahahah tapi banyak faktor perlu diambil kira. doakan kami.


No comments: