Monday, March 7, 2011

kisah praktikum 3


Assalamualaikum.

pagi2 sampai di bilik ict, berasa mahu mmebuat sujud syukur kerana komputer penyebab 'tragedi khamis' itu sudah tiada. kemana? semestinya ke bilik guru. Alhamdulillah.syukur sangat2. cuma berasa kelakar kerana hanya printer ditinggalkan. sebabnya? memang printer itu milik bilik ict. tak boleh bawa keluar ke mana2. cikgu2 yang nak print semua pakat angkut laptop masing2 dan datang print di bilik ict. hahahahah lawak2. pertama, membuat kerja macam menyusahkan sebegitu rupa. kedua, melihat cikgu B itu yang cuba berbaik2 dengan kami (tapi sumpah aku tak layan langsung. aku suka buat dia bercakap dengan angin aje). ketiga, perangai cikgu B yang tidak matured dan membuat kami pelahap sangat nak guna barang2 di sekolah tersebut. hello!!~ selama aku praktikum tak penah dapat lagi kertas manila kad dan sebagainya ok..

yang berlalu biarlah berlalu. ape2 pon. terasa happy sebab cikgu Azman a.k.a mentor aku zaman sekolah seseri dlu add aku kat mukabuku. terasa seronok. memang dia pandai wat sejarah menjadi pelajaran yang tidak membosankan. Thanks cikgu. harap cikgu halalkan segala pelajaran yang diajar. maafkan kenakalan saya dulu sebab suka tido time kelas cikgu (bukan masa cikgu aje saya tido ok, masa cikgu2 lain pon same. ngehehe) saya doakan cikgu akan terus gemilang, cemerlang dan terbilang. amin. :)

insyaAllah. saya pon akan ikut jejak langkah cikgu. doakan kejayaan saya. :D



p/s: berdebar kot2 budak2 kelas 3 Arif tak dapat wat kertas matematik. cikgu doakan awak sume berjaya!!

No comments: