Friday, October 15, 2010

IpG puNye Citer...

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQZUazmH7G-ER6Pr6Efjx9WnBaZRP1lJ8VvB6py1XsP9_71D8s&t=1&h=93&w=398&usg=__UygTvf0G01WnSYgUbV-14qbg5Hc=

salam all..
tatau nape aku rjin mengimbas kembali kenangan dlu2..ms zmn mule2 menjejakkan kaki ke IPGMKSM... dgn zmn foundation.. awal julai 2006..jadi n2nd batch of PPISMP..ms 2 ade super duper senior - OUM n my senior is PPISMP sem 3... swonok..aku kenal sume muke senior2 aku...xcm skang..haha ok..wut eva.. ms sem 1 dlu..nk mkn hr mgu kemain lagi susah..hr2 mkn kt kantin pak busu..kl mkn ms 2, bleh nego lagi..tp utk girls laa...kl lelaki slalu komplen mahal..byk gak pak busu sediakan lauk walaupon kami hanye 3 bacth...lg bnyk ape yg kantin skang ade..bile time ry..pak busu wat jamuan ry..mkn free dowhh.... perghh! baek giler tuan punye kantin 2... skang?? xbleh nk komen laa..tgal 1 more year...heheh ok...pd ms 2...hanye block a digunakan .. block b n c xde org tgal..kecuali kl kdg2 KDC mai ke...br digunakan..n cafe lak..pak din @ sedara mok long skang...pak din nih senang nego gak bile beli mknn..bygkn laa..letak sotong, sayur, n telor bley dpt rm3.50...skang buleh dpt lg cmtu/? jgn harap...skang 1 cafe lg daa dibuke..iiatu cafe adib..atleast we hv variety of fud rite...? ade tmpt pilihan nk mkn..dlu2...bile hr mgu kemain payah nk mkn....kedai abg d n kak nora laa satu2nye kedai yg buke kt dpn mktb 2..bygkn laa..kl hr jumaat, kedai ns ayam kak nora 2 tutp..pe kitorg nk mkn?? mkn megi laa jwbnyee...hahah dlu ns ayam, ns air kedai kak nora itu rm2 shj..murah kn?? pah 2,,....skang da jd rm2.50...ok laa 2 kot..n skang mmg aku xbleh mkn daa ns ayam die...kt kafe mok long pon same...sbb the taste x berubah..da terlalu lame mkn ape yg dorg masak..aku rs cm ape je..hehe berlagak giler aku..huhu pejam celik pejam celik..skang aku da di penghujung sem 6...super duper senior oum da slmt posting...da 9 bln dapat gaji pon...senior sem 8 lak menghitung hr...menikmati hr2 terakhir di sini..skang aku lak ade rmi junior..sem 4, sem 2...ppismp sem 3 n 1...tp dorg kenal x senior dorg?? hahaha... i dun want say anything..nnti kena blacklist...huhuh anyway..cant wait to meet 15/10/2011..wanna noe how my feeling at dat time... i think..i`ll be hepi left here..haha :)

No comments: