Sunday, October 10, 2010

lelaki n emosi...

salam all..
emosi..emosional..ikut kate hati..lebih cenderung dikatakan terjadi kpd wanita..
tp adekah xterjadi pd lelaki?? bg aku..lelaki pon same cm pmpuan2...masing2 ade prasaan tol x??tp...bg aku amt menyedihkn apabila seorg lelaki..yg menjadi ketua keluarga..seolah2 hilang pertimbangan..terlampau ikotkn emosi..smpaikan mrh nyamok kelambu dibakar..itu ape ceritaa??
cerite dlm kls...disindir..dikate itu perkara biasa...tp kl itu terjadi krn wanita..alangkah malunyee...kenapa lelaki nih xmmpu mengawal emosi?

ok..lupekan citer pasal lelaki n emosi...
smalam aku g tgk wayang TGV mesra mall...
so far ok laa.. citer jgn pndg belakang congkak 2..bez la..
aku lg suke yg 2nd nih dr yg 1st dlu..hehehe anyway...
aku bg 4 star from 5..heheh sume bez..nora danish..mazlan, azli...cume yg kureng skit lisa surihani..expression muke kureng menjadi skit... kena improve lg...pasal nora danish..kecoh dgn isu berkemban..aku tgk ok jer...xdelaa seksi sgt...mmg spanjang pemakaian die dlm cite itu die seolah2 berkemban...ahaks...better than fasha i think... fashaa lagi2 laa sexy.dun like..

2 comments:

rosli009 said...

what 'bout me?

Unknown said...

hm...dlm kontrol emosi..u r more better than him..dun like hime@!