Saturday, January 8, 2011

Ketagih: Running Man

Salam..
alhamdulillah...pagi nih sudah tak hujan.
mungkin sebab banyak sungai di terengganu dah berada di paras bahaya.
sama paras bahaya ketagih yang melanda diri aku sekarang..
sebabnya? aku ketagih tengok program Running Man nih..
program nih asal dari korea.. memang sangat2 best tau..
tergelak guling2 aku tgk dorang punye action..hehhe

alhamdulillah jugak..
aku dah berjaya mencari 3 tajuk proposal untuk di bincangkan dengan supervisor.esok bolehlah aku hantar. tak tau mane satu yang akn dijadikan tesis. but just praying that i will score A. amin..

hari nih plak aku bakal ditinggalkan oleh cik tunang.
mungkin kami akan terputus hubungan selama 1minggu.
kenapa? kerana beliau kena pergi ke platform lagi.
pemergian cik tunang kali nih memang buat hatiku gelisah.
kenapa? kerana beliau pergi platform yang terbakar itu.. bekok-c..
mungkinkah beliau dapat kontek aku semasa berada di kapal?
atau mngkin kami terpaksa menyampaikan berita di angin lalu?
hohooo.. tak apelah. dah tugas die.
yang penting.. aku doakan encik tunang pergi dan balik dengan selamat.
dapat buat kerja2 yang diarahkan dengan baik.
owh..sudah 10am. dah kena kejutkan beliau..
mesti nanti aku akan rindukan dia.. :(

1 comment:

Anonymous said...

bleh la sidai baju... hehehe